Impressions dels models més ecològics de Seat, l'Ibiza i Leon TGI

comentarios seat leon TGI

Les noves versions ecològiques dels models per excel·lència de Seat, el Seat Ibiza TGI i el Seat Leon TGI han causat molt bones impressions entre els usuaris i els professionals del sector. 

Aquestes versions ecològiques de Seat, que funcionen amb el nou carburant GNC, gas natural, permet estalviar fins a un 50% en comparació d'un motor a gasolina. També ajudaràs a reduir les emissions de CO2 fins a un 25%. A més de recórrer més quilòmetres sense parar a repostar. 

En el següent article, recollim una selecció de valoracions i opinions dels diaris i revistes del motor més importants després del llançament d'aquesta nova versió ecològica i econòmica de l'Ibiza i Leon TGI

 

La Vanguardia

“Al volant no hi ha distinció entre el nostre protagonista i el seu homònim de gasolina. L'experiència de conducció és idèntica i només canvia l'economia d'ús. I és que el TGI aprofita el gas com a combustible primari, donant com a resultat un cost d'utilització d'uns 3,22 euros cada 100 quilòmetres.”

 

Coche Actual

“El millor d'aquest Ibiza és el cost per quilòmetre. La classe aquesta en el preu del gas natural… el GNC emet, quan es crema, menys CO2 que la gasolina. A més, és un combustible molt econòmic. Per això aquest TGI dóna quilòmetres més econòmics. Una pena que el motor 1.0 no sigui més enèrgic, però encara així aquest Ibiza és molt interessant.”

 

Horas punta del Motor

"Els cotxes alimentats per GNC són els que menys gasten en combustible, segons una comparativa amb els diésel, de gasolina, híbrid i GLP". 

 

Marca Motor

"SEAT ha homologat un consum mitjà de 3,3 Kg/100 utilitzant GNC. Si tenim en compte que aquest combustible té un preu mitjà al nostre país de 0,85 €/KG, el cost de fer 100 km es queda en només 2,81 euros". 

 

Coches

"El gas natural té cada vegada més presència en el si del Grup Volkswagen, que aposta fortament per una tecnologia més neta que el dièsel i la gasolina, alhora que promet un cost per km un 43% més reduït. Ara arriba el Seat Ibiza. prenent com a base  el per si mateix parc en consums 1.0 TSI, convenientment adaptat i amb 90 CV". 

 

Ara

"Anem a una gasolinera i emplenem només dos dipòsits de gas de 13 quilos de capacitat cadascun, realitzats en acer d'alta resistència; suficient per gairebé 1.200 quilòmetres en combinació amb els 40 litres de gasolina (800 Km) que caben en el dipòsit convencional."

 

Diariomotor.com

"omplir el dipòsit de gas d'aquest SEAT Ibiza comporta un desemborsament de menys de 13€ i podrem recórrer més de 300 km".

 

La Vanguardia - Motor

"El Leon de GNC ha estat desenvolupat al centre tècnic de Martorell i, amb gas natural és possible recórrer uns 420 Km. Quan s'acaba, comença a utilitzar gasolina i pot realitzar uns 940 km addicionals."

 

Antena 3 notícies

Podeu veure aquí l'entrevista a Pablo Cofan, Cap de Premsa de Seat, sobre el GNC.

 

The 7 Magazine

Podeu veure aquí el reportatge sobre el nou Seat Ibiza TGI.

 

Autoscout24

Podeu veure aquí el reportatge de Autoscout sobre l'Ibiza TGI.

 

Si estàs interessat a saber més sobre aquests noves versions de Seat, contacta amb nosaltres i t'informarem de tot el que necessitis.

 

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Volkswagen Caddy Cargo PHEV 1.5 TSI eHybrid 110 kW (150 CV)
Volkswagen Caddy Cargo
PHEV 1.5 TSI eHybrid 110 kW (150 CV)
A consultar
Volkswagen Caddy Cargo PHEV 1.5 TSI eHybrid 110 kW (150 CV)
Volkswagen Caddy Cargo
PHEV 1.5 TSI eHybrid 110 kW (150 CV)
A consultar
Volkswagen Caravelle Batalla Corta 2.0 TDI 110 kW (150 CV)
Volkswagen Caravelle
Batalla Corta 2.0 TDI 110 kW (150 CV)
A consultar
Volkswagen Caddy Cargo PHEV 1.5 TSI eHybrid 110 kW (150 CV)
Volkswagen Caddy Cargo
PHEV 1.5 TSI eHybrid 110 kW (150 CV)
A consultar
Volkswagen Caravelle Origin Batalla Corta 2.0 TDI BMT 81 kW (110 CV)
Volkswagen Caravelle
Origin Batalla Corta 2.0 TDI BMT 81 kW (110 CV)
A consultar
Volkswagen ID. BUZZ Cargo Cargo 125 kW (170 CV)
Volkswagen ID. BUZZ Cargo
Cargo 125 kW (170 CV)
A consultar
Volkswagen Caravelle Origin Batalla Corta 2.0 TDI BMT 81 kW (110 CV)
Volkswagen Caravelle
Origin Batalla Corta 2.0 TDI BMT 81 kW (110 CV)
A consultar
Volkswagen Multivan Style 1.5 eHybrid Batalla Corta 4Motion 180 kW (245 CV) DSG
Volkswagen Multivan
Style 1.5 eHybrid Batalla Corta 4Motion 180 kW (245 CV) DSG
A consultar
Volkswagen Caravelle Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
Volkswagen Caravelle
Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
A consultar
Volkswagen Caravelle Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
Volkswagen Caravelle
Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
A consultar
Volkswagen Caravelle Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
Volkswagen Caravelle
Batalla Corta 2.0 TDI BMT 110 kW (150 CV) DSG
A consultar
Volkswagen Amarok Style 2.0 TDI Doble Cabina 151 kW (205 CV) DSG
Volkswagen Amarok
Style 2.0 TDI Doble Cabina 151 kW (205 CV) DSG
A consultar
Volkswagen Caravelle Batalla Corta 2.0 TDI 110 kW (150 CV)
Volkswagen Caravelle
Batalla Corta 2.0 TDI 110 kW (150 CV)
A consultar
Volkswagen Amarok 2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI Doble Cabina 125 kW (170 CV)
A consultar
Volkswagen Caravelle Batalla Corta 2.0 TDI 110 kW (150 CV)
Volkswagen Caravelle
Batalla Corta 2.0 TDI 110 kW (150 CV)
A consultar
Volkswagen Caravelle Origin Batalla Corta 2.0 TDI BMT 81 kW (110 CV)
Volkswagen Caravelle
Origin Batalla Corta 2.0 TDI BMT 81 kW (110 CV)
A consultar
Piaggio 1 2 Kw (3 CV)
Piaggio 1
2 Kw (3 CV)
1.500 1.700 -12%
Piaggio 1 ONE
Piaggio 1
ONE
1.500
Piaggio 1 FOREVER WHITE
Piaggio 1
FOREVER WHITE
1.500 1.700 -12%